vineri, 1 iulie 2011

Bloody Mary..



1. Bloody Mary
Scrisa pe internet (16 februarie 1994)

"Cand avem 9 ani am mers la ziua unei fete impreuna cu alte 10 colege. Si cum am ramas acolo peste noapte ne-am decis pe la miezul noptii sa ne jucam Mary Worth. Si cum unii dintre noi nu stiau despre ce este vorba, o fata s-a oferit sa spuna legenda.

Mary Woth a trait cu mult timp in urma. Ea era o fata foarte frumoasa, dar in urma unui teribil accident a ramas desfigurata, atat de rau incat nimeni nu se mai putea uita la ea. Astfel, ea nu a mai avut voie sa se uite in oglinda de frica sa nu o ia razna, desi inainte petrecea ore in sir in fata oglinzii.

Intr-o noapte cand toata lumea dormea, fiind foarte curiosa a intra pe furis intr-o camera si s-a vazut in oglinda, imediat dupa, a inceput sa urle si sa planga in hohote. Acela a fost momentul cand si-a dat seama ca isi vrea vechea infatisare inapoi, de aceea a intrat in oglida promitand ca va desfigura pe orice va incerca sa o caute in oglinda.

Dupa aceasta poveste am decis sa inchidem toate luminile si am incercat sa jucam respectivul joc. Ne-am inghesuit toate in fata unei oglinzi repetand incontinuu: <<Mary Worth, Mary Worth cred in Mary Worth". Cam la a saptea repetare a numelui ei, una din fete a inceput sa tipe si s-a indepartat de oglinda. A tipat atat de tare incat mama prietenei mele a venit in camera. A aprins lumina si au gasit-o inghesuita intr-un colt al camerei. Astfel s-a dus la fata sa vada daca are ceva, insa cand si-a ridicat capul din palme toata lumea a observat ca are zgarieturi pe obrazul drept. Cat o sa traiesc nu o sa reusesc niciodata sa uit chipul acelei fete".

Un comentariu: